امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

امیر حسین عزیز مامان وبابا

18هفتگی و اولین تکونها

1392/2/29 19:22
نویسنده : مامان
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلامممممممم   _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

چطوری گل پسرم؟حالت خوبه ؟امروز 18 هفته و 5 روزه که تو توی دلم لونه کردی............عزیز دلم این هفته یه حس زیبا رو به من هدیه دادی.........اولین تکوناتو احساس کردم.........وایییی نمیدونی چه حالی دارم............

تکونات خیلی محکم نیست .....ضربه های ریزیه که فقط خودم متوجه میشم.آخه انگار یه زمانی همچین تکون میخوری که از روی شکم هم میشه فهمید ولی تو حالا به اونحد نرسیدی.........

کمتر از ده روز دیگه وارد 6 ماه میشیم و تو کلی تغییر کردی....نمیدونی چه قد از خدا میخوام که این ماهای آخر رو زودتر بگذرونم و روی ماهتو ببینم........

   _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ ا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)