امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

امیر حسین عزیز مامان وبابا

شروع شش ماهگی

1392/3/10 18:36
نویسنده : مامان
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام......فسقل من حالت چطوره؟

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

می دونم که خوبی شیطونک!!!!!!!!!  از تکونات میفهمم .ماچقربونت برم عزیز دلم. 

امروز 20 هفته و 3روزه که توی دلمی ...شروع شش ماهگی.........شکر خدا که داره زود

میگذره .......4 خرداد بود که برای چکاب ماهیانه رفتم دکتر شکر خدا همه چیز عالی بود 

برای 18 خرداد هم نوبت سونو برام نوشت که اونم میام برات تعریف میکنم.........

ماشالله تکونات هم بیشتر شده هم محکم تر ..........به خصوص وقتی یه چیز شیرین میخورم

همش اون تو وول میخوری ...........الهی قلبونت برم پسر کوچولوی مامان .........راستی یه 

چیزی یادم رفت برات بگم................قراره خونمونو عوض کنیم بریم یه جای بزرگتر ..........

اینم به میمنت ورود توه...البته فک کنم اون موقع تو هم به دنیا اومده باشی و توی اسباب کشی 

کمکمون کنیچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)