امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

امیر حسین عزیز مامان وبابا

امیر حسین به روایت تصویر

1393/3/1 17:25
نویسنده : مامان
193 بازدید
اشتراک گذاری

                                         

            واما طبق قولی که داده بودم می خوام عکسای جدیدامیر حسینمو بذارم 

                           

                         

                               

                                             عاششششقتم جوجه خرابکار من

                    

 

           بذار ببینم چی این تو گذاشتن که همش از من قایمش میکنن......

                

            سلام میمون بلا خونه عموی من چیکار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟ 

                                                                                                                               

            ول کن دیگه بابا چه گیری دادی هاااااااا!

               

جان من ول کن .............ای بابا!!!!!!!!!!!!!بعد بوقی اومدیم خونه عمو نیگا.........                                                                                                                                            

                 

 یکی بیاد کمک .....عمووووووووووووووجون...راه فراری نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                            

         وخرسی خوابالوی مامان.............

              

واین هم امیر حسین تفووووووووووی مامان.......

             

وایی مامان من چجوری رفتم این تو!!!!!!!!!؟

            

چه جایی دارم من...............

            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              

پسندها (1)

نظرات (0)