امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

امیر حسین عزیز مامان وبابا

پنج ماهگی و ضیافت فرنی خورون!

1392/12/25 19:54
نویسنده : مامان
111 بازدید
اشتراک گذاری

81.gif86.gif82.gif   روزه شدنت مبارک باشه پسرکم

 

 

عزیز دلکم سوم اسفند 5 ماهه شدی ،  150 روز از اومدن تو فرشته کوچولو به جمع دو نفره خانواده کوچکمون گذشت ، روزهایی که سراسر عشق بود و سرمستی از حضورت گل خوشبوی من ، و من هر روزکه میبوسمت ، نوازشت میکنم ، موهای نرمت روشونه میزنم و صورت لطیف تر از برگ گلت رو میشورم با خودم فکر میکنم که به پاداش کدوم عمل نیک خدا تو رو به من داد، تویی که یک تکه از روح  منی ، تویی که نمیدونم چرا انقدر خاص دوستت دارم ، تویی که آرامش منی و با اومدنت دنیای من پر از یقین شد......

 

گل شب بوی نازم دیگه وارد اسفند ماه شدیم ، اسفندی که بوی عید ازش به مشام میرسه و قاصد بهار و نوروزِ ، اسفندی که به خاطر حس طراوت و سرزندگیش همیشه برام ازبقیه ماههای سال متمایز بوده و یه جور دیگه دوستش داشتم و امسال با وجود توشکوفه بهاریم برام از همیشه قشنگتر و دوست داشتنی تر شده ، تصور این که امسال در کنار سفره هفت سین خونه مون یه گل سنبل خوشبو و زیبا دارم دلم رو سرشار از شور و شعف میکنه ، و من هر چقدر بابت این هدیه زیبا و ارزشمند شکر خدا رو به جا بیارم باز هم کمه ، و آرزو میکنم  که هر زنی که عشق به داشتن فرزند در وجودش شعله ورِ  بتونه این حس ناب و بی نظیر مادر شدن رو تجربه کنه و ازش لذت ببره....

 

 خوشگلکم روز ٣ اسفند که مصادف بود با پنجمین ماهگردت برای چکاپ ماهیانه رفتیم پیش دکترت ، طبق معمول موقع معاینه کلی هم برای دکتر خندیدی و آواز خوندی! دکترهم همه چیز رو چک کرد و گفت که میتونم غذای کمکی رو با فرنی یا حریره بادوم یا سرلاک برنجی برات شروع کنم ، و از ماه بعد یعنی وقتی 6 ماهه شدی میتونم سوپ رو هم به برنامه غذاییت اضافه کنم ، با این اوصاف پسر کوچولوی من به جمع غذا خورها پیوست و من از این بابت خوشحالم.

 

روز ٥ اسفند هم اولین فرنی رو برای تو گلکم پختم و تو هم با کلی ملچ مولوچ یکی دو قاشق کوچک از فرنیت رو خوردی ، امیدوارم که  تو غذا خوردن بد قلق نباشی تا مامان برات کلی غذاهای خوشمزه درست کنه و تو هم بخوری و تپل مپل بشی و از اون مهم تر همیشه سرحال و سلامت باشی نازنینم...

 

 

 

                           

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)