امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

امیر حسین عزیز مامان وبابا

روز مادر و شروع 5 ماهگی

1392/2/12 13:15
نویسنده : مامان
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرمممممممممم....حالت چه طوره؟

دیروز روز مادر بود و من از طرف تو اولین هدیه رو گرفتمقلب.............الهی قربونت برم....بابایی از طرف تو گل پسر به من روز مادرو تبریک گفت و یه هدیه داد...منم اونو یادگاری برداشتم تا بعدا بهت نشون بدم.

خوب از کجا بگمممم......

آها از اینکه امروز رفتم آزمایش غربالگری دادم که خانوم دکتر گفت حتما باید سونو هم بدی منم که از خدام بود ....زودی با بابایی رفتیم .وای که چقد شلوغ بود.ولی بالاخره نوبتمون شد........منم رفتم روی تخت دراز شدم ..........تا دکتر دستگاه رو روی شکمم گذاشت صدای قلبتم برام گذاشت و من شنیدم ............قربونت برم قلب خوشگلت تند و تند میزد........بعدش خانوم دکتر همه چیز رو چک کرد خدا رو شکر حالت خوب بود.بعد هم توی مانیتور تو رو نشونم داد .الهیییییی ......دست و پاهای ناز تو دیدم ..........نمیدونی چه قد حال کردم........هر بار که میرم سونو از فبل بی قرار تر میشم.......برای دیدنت دیگه طاقت ندارم......

دکتر گفت ١٦ هفته و دو روزته..........دو روزه که وارد ماه ٥ شدی..........قربونت برم زودی بزرگ شو و بیا بغل من ...........خیلی دوست دارم این چند ماه مثل برق و باد بگذره و مهر بشه وتو به دنیا بیای.                                                 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)