امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

امیر حسین عزیز مامان وبابا

نصیحتهای مادرانه

1392/5/10 19:56
نویسنده : مامان
310 بازدید
اشتراک گذاری

                                                               «پسر نازم........امیـرحسینم»:

       دیگه چیزی نمونده تا بیای پیشم.

ساکت رو یواش یواش دارم میبندم...همه واسه رفتن به سفر به یه سری وسایل نیاز دارن ومن 

برای سفر طولانیت به این دنیا دارم ساکت رو آماده میکنم .........اما پسرم دلبستگی به این دنیا 

گناه محسوب میشه این دنیا یه مسیره برای رسیدن به معبود.......یادت باشه هیچ چیز این دنیا

قابل اعتماد ودل بستن نیست.پس برای چیزی که نباید بهش دل بست خودتو به زحمت ننداز ...

نه این که تلاش نکنی!!بلکه سعیت بر این باشه که خدا رو ملاک و معیار کارهات بدونی.

دلم میخواد آدم باشی ....انسانیت داشته باشی نسبت به هم نوعات.

دلم میخواد جوری تربیتت کنم که خودم به خودم افتخار کنم.

 فکر کردن به تو و تصور صورت زیبایت شده کار این روزای من....روزهایی که با حضور توشیرین

وشیرین تر خواهد شد.

عزیزکم حرفایی که یواشکی وموقع قرآن خوندن بهت میگم رو فراموش نکن.

مامان تا جایی که بتونه حامیت خواهد بود و نمیذاره ترسی به دل کوچیکت راه پیدا کنه.

دیگه الان واسه خودت آقایی شدی و معنی حرفام رو میفهمی و میدونی منظور مامان چیه پس

قول بده با وقار و سنگین و متین باشی در مقابل هر آنچه ممکنه حریم شخصیت رو خراب کنه.

ومقاوم باشی در مقابل هر آنچه نفست روضعیف کنه.

 

پسرم این دنیا آدمهایی داره که گاهی ارزش نیم نگاهی ندارن.

یادت باشه یه نفر ممکنه دنیای پاکت رو خراب کنه و تو رو تبدیل کنه به غیر آنچه که همه ازت 

انتظار دارن پس دست رد بزن به جضور هر نامحرمی از هر جنسیتی چه مرد و چه زن.

 

باهات مثل آدم بزرگا حرف زدم چون میدونم معنیه حرفامو میفهمی پسرکم.

دوست دارم بعضی خصوصیاتت مثل بابایی باشه.....چسورو بی باک ودر عین حال مهربون

و دوست داشتنی .

مثل بابایی صبورو منطقی باش...مثل اون آینده نگر و خانواده دوست و مسئولیت پذیر باش.

 

پسرم.......عشقم.......عزیزم......بیصبرانه منتظر دیدن روی ماهتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)