امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

امیر حسین عزیز مامان وبابا

سه ماهگی و اولین یلدا

1392/10/3 11:24
نویسنده : مامان
246 بازدید
اشتراک گذاری

چه سخاوتمند است پاییز

       که شکوه بلند ترین شبش را 

           عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد

                      زمستانت سفید وسلامت پسر پاییزی من

                          

 

سلام پسرم یه ماهی میشه که نیومدم وبلاگتو آپ کنم.

اولین یلدای پسر خوشگلمو مهمون مادرجون اینا بودیم................خیلی خوش گذشت.

گل پسرم این روزا خیلی با تو درگیرم الانم که اومدم اینجا به زور تو رو خوابوندم.

یه چند روزیه بد قلق شدی قربونت برم مدام دستات توی دهنته و ملچ وملوچ اونا رو میخوری.

الان وزنت 6 کیلوونیم شده .......تا یه ماه دیگه هم میریم زیر خونه جدید....از همین الان فکر 

اسباب کشی و اون همه ریخت و پاش با وجود تو تنمو میلرزونه ولی اینم میگذره .

تازگیها تصمیم  گرفتیم که تو رو ختنه کنیم آخه میگن هر چی کوچیکتر باشی درد رو کمتر حس 

میکنی ....من از اون روز خیلی میترسم.

عسلم چنان با صدااااااااااااای بلند میخندی که دلم ضعف میره برای صدات.تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

تا باهات حرف میزنیم یا بازی میکنیم آنقدر خوش خنده ای که غش غش میخندی.

گل پسرم توی محرم لباس علی اصغر برات خریدم تنت کردم خیلی جیگر شده بودی.

راستی گل پسرم چند شب پیش داشتیم شام میخوردیم که تو یه هو به پهلو شدی .

بریم عکستو ببینیم که توی محرم ازت گرفتم وقتی میخواستم تو رو ببرم مراسم طفل شیر خوار.

 

عمرت یلدایی

                   دلت دریایی و

                                      روزگارت بهاری باد نازنینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)