امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

امیر حسین عزیز مامان وبابا

بالاخره اومدی

1391/11/19 16:33
نویسنده : مامان
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل من...

 نمیدونم از کجا بگم برات...............

عزیز دلم حالا دیگه مطمئنم که اومدی توی دلم......دیروز با بابایی رفتیم آزمایشگاه ............یه خانومه اونجا بود از مامانی خون گرفت.یه کم درد داشت..............گفت جوابش ظهر آماده میشه............ تا ظهر من همش اینجوری بودم.

بالاخره بابایی زنگ زد و گفت که تبریک میگم مثبته............وایییییییییی نمیدونی چه حالی داشتم.....****....اون لحظه برای همه دعا کردم...............برای اونایی که نی نی ندارن.......

عزیز دلم قول میدم مامان خوبی باشم برات..........بابایی که اصلا نمیذاره کار کنم همه کارا رو خودش میکنه......منم کارم شده بخورو بخواب....................مادر جون هم که مدام زنگ میزنه میگه این و بخور و اونو نخور .............خلاصه همش سفارش تو رو میکنه.قربونت برم خوب رشد کن و بپر بیا بغل مامانی که خیلی منتظرم گذاشتی................قلبقلب

 

                                        baby26.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)